Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
W najnowszej zrealizowanej w Kanadzie kampanii antynikotynowej pada pytanie do nałogowców: "Czy wszystko przypomina ci o paleniu?". Tak jest, gdy nałóg nikotynowy jest już naprawdę silny. Nadawca kampanii - Alberta Health Services sugeruje, że w takim wypadku należy udać się na terapię.
Jeśli szklanka piwa lub kubek kawy przypominają komuś, że czas na papierosa, oznacza to, że wpadł w sidła nałogu "po uszy".
Mózg osób skoncentrowanych na jednej rzeczy, osobie czy aktywności, widzi ją niemal wszędzie - nawet tam, gdzie jej nie ma. W kreacjach kampanii "Czy wszystko przypomina ci o paleniu?" w ten sposób przedstawiono nałóg nikotynowy.
Jej autorzy proponują pomoc w rzuceniu nałogu na podstawie zindywidualizowanych strategii, które poprzez skupienie się na przyczynach palenia każdej z osób osobno, zwiększają szanse na rzucenie palenia aż dwukrotnie.