Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
"Don't drink and drive" to hasło wakacyjnej kampanii, której celem było przestrzeganie kierowców przed jazdą po wypiciu alkoholu. Kreację przygotowała Agencja Lua Branca, na zamówienie Urzędu Miasta Sao Paulo.
Przekaz akcji podkreślał, iż skutki jazdy w stanie nietrzeźwym mogą być znacznie gorsze niż spodziewany następnego dnia kac. Ból głowy związany z przedawkowaniem alkoholu nie ma znaczenia, gdy konsekwencje stają się poważniejsze.
Podczas gdy złe samopoczucie może być złagodzone za pomocą pigułki przeciwbólowej i dużej ilości płynów, stracona noga, niepełnosprawność czy poczucie winy z powodu potrącenia dziecka to piętno zostające do końca życia.
Prowadzenie pojazdu po spożyciu alkoholu może spowodować urazy wymagające długiego leczenia, uczucie żalu oraz wyrzuty sumienia, nie mówiąc już o zrujnowaiu wakacyjnych planów.