Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
"W Europie rozmawiamy różnymi językami, ale są kwestie w których mówimy jednym głosem. Pewnych granic się nie przekracza. Co nas łączy? Trzeźwość bez granic..."
Ruszyła właśnie nowa odsłona kampanii "Prowadzę - jestem trzeźwy". Hasło tej edycji - "Trzeźwość bez granic" nawiązuje do globalnej, wspólnej dla wszystkich krajów zasady - trzeźwości za kierownicą.
Emisję spotu kampanii już rozpoczęto w stacji TVN, a od stycznia 2011 roku reklama będzie puszczana także w TVP oraz w regionalnych stacjach telewizyjnych. Kolejnym etapem będzie emisja spotu również na antenach stacji zagranicznych - organizatorzy akcji przygotowują międzynarodową odsłonę kampanii w państwach Unii Europejskiej. Chcą w ten sposób zbudować międzynarodową wspólnotę ludzi, których łączy wola trzeźwego i odpowiedzialnego kierowania pojazdami.
"Prowadzę - jestem trzeźwy" to program edukacyjny, którego pomysłodawcą i inicjatorem jest Piotr Brząkalik, Duszpasterz Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej. Jego celem jest promowanie zdrowego i trzeźwego stylu życia, w oparciu o pozytywny wydźwięk przekazywanych komunikatów i akcentowaniu zasady, że trzeźwość to sprawa naturalna, powszechna i modna.
Realizacja spotu "Trzeźwość bez granic" była mozliwa dzięki dofinansowaniu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz zaangażowaniu firmy GFR Capital z Tychów.