Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
„AlkoCasco” to obejmująca zasięgiem centralną Polskę akcja zorganizowana przez producenta wódki Soplica we współpracy z firmą Autostrada Wielkopolska.
Od 29 września do 1 października zmotoryzowanym użytkownikom dróg rozdano 15 tysięcy bezpłatnych alkomatów, a także ulotki uświadamiające problem nieświadomie pijanych kierowców.
Nietrzeźwi kierowcy są sprawcami blisko 10% całkowitej liczby wypadków drogowych. Część z nich nie zdaje sobie sprawy z tego, że w ich krwi wciąż może być alkohol wypity kilka godzin wcześniej lub nawet poprzedniego dnia. Tymczasem proces spalania alkoholu jest kwestią indywidualną, a na jego spowolnienie może mieć wpływ płeć, waga, dieta czy nawet stan zdrowia.
"Alcocasco" to pierwszy punkt długofalowej kampanii antyalkoholowej, która będzie kontynuowana na terenie całego kraju.