Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Kieleckie wydanie „Echa Dnia" jest organizatorem kampanii skierowanej przeciwko nietrzeźwym kierowcom, opatrzonej hasłem "Pijany kierowca zabił mojego przyjaciela". Ma ona na celu uświadomienie konsekwencji, jakie może wywołać prowadzenie pojazdu po spożyciu alkoholu.
Akcję zorganizowano z inicjatywy bliskich i przyjaciół 28 - letniego mieszkańca Kielc, Szczepana Różyckiego, który zginął w wypadku samochodowym spowodowanym przez nietrzeźwego kierowcę. Na znak protestu zainicjowali oni Marsz Milczenia Przeciwko Pijanym Kierowcom, który przeszedł przez ulice miasta. Przygotowali także koszulki i naklejki przedstawiające symbol akcji.
Do wydania "Echa dnia" w piątek 3 października zostaną dołączone naklejki z logo akcji. Oprócz kampanii reklamowej dzienniki będą też pubikować materiały związane z bezpieczeństwem ruchu drogowego, pierwszą pomocą i obowiązkowym wyposażeniem auta.