Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
18 września w USA obchodzono dzień bez internetu - autorzy zainicjowanej wówczas akcji "Offlining" zachęcali swoich rodaków do oderwania się od monitorów i osobistego kontaktu z bliskimi, zamiast śledzenia ich kolejnych wpisów na portalach społecznościowych.
Zrealizowane na potrzeby akcji trzy plakaty przedstawiają portrety młodych osób, których mimika twarzy została zastąpiona powszechnie używanymi w komunikacji internetowej skrótami i emotikonami.
Hasło kampanii brzmiało: „Pokaż światu swoją prawdziwą twarz. 18 września wyłącz elektroniczne urządzenia i ciesz się prawdziwą komunikacją z innymi twarzą w twarz”.
Autorzy inicjatywy to Mark DiMassimo (członek zarządu agencji reklamowej Digo, która zajęła się przygotowaniem reklam) i Eric Yaverbaum (prezes firmy Ericho Communications).