Czy poszedłbyś na występ tancerek XXL, takich jak zespół Danza Voluminosa?
Kanadyjska organizacja zrzeszająca ludzi, którzy zetknęli się z problemem zaburzeń odżywiania - Looking Glass Foundation - zainicjowała kampanię pod hasłem "Not every suicide note looks like a suicide note" (Nie każdy list pożegnalny samobójcy wygląda jak list pożegnalny samobójcy).
Trwająca podczas wakacyjnych miesięcy akcja ma na celu zwrócenie uwagi na fakt, iż zaburzenia łaknienia to niebezpieczny, śmiertelny i łatwy do ukrycia nałóg. Anoreksja i bulimia to zaburzenia psychiczne, które nierzadko kończą się śmiercią.
Kampania, wykonana charytatywnie przez Agencja DDB z Wankuweru charytatywnie przygotowała spoty filmowe i plakaty edukujące społeczeństwo na temat tych chorób, a także wyczulające na pewne zachowania, które mogą być ważnymi sygnałami świadczącymi o zaburzeniu u osób bliskich. W akcji pokazano młode, wychudzone kobiety, które w kompulsywny sposób kontrolują swoją wagę. Każdy przekaz opatrzony jest hasłem “Help us give hope to those suffering with eating disorders”, dającym nadzieję na pomoc chorym.